V slovenskem družinskem podjetju Ahac, kjer upravljamo z blagovno znamko vložnin Droga, pišemo novo poglavje na področju trajnostne naravnanosti. S prehodom na novo in lažjo embalažo, bomo letno namreč porabili kar 9,6* ton stekla manj! Z vsakim kozarcem vložene zelenjave tako ne bomo samo ohranili tradicije, ampak bomo zmanjšali tudi okoljsko obremenitev.
Kako zelo pomembna je trajnostna naravnanost se zavedamo tudi v podjetju Ahac, kjer smo v zadnjem obdobju naredili precej pomembnih in smiselnih korakov v smeri ohranjanja narave.
Že pred desetletjem smo postopno, skozi proces vlaganja, takrat velike, 720 ml kozarce za vlaganje, zamenjali z novimi, ki so vsebovali manj stekla in na tak način letno prihranili približno 24* ton stekla. Skupaj z prehodom na lažjo embalažo tudi pri manjših kozarcih pa bo ta številka narasla na 33,6* ton letno.
S tem uresničujemo vizijo okoljsko odgovorne ter trajnostno naravnane blagovne znamke, zeleno prihodnost pa gradimo z dejanji in ne zgolj z besedami. »Ocenjujemo, da bomo z novo, optimizirano stekleno embalažo pri manjših, 314 ml kozarcih za vlaganje, porabo stekla na leto zmanjšali za približno 9,6* ton. Odgovornost do okolja je namreč ena ključnih vrednot, ki nas usmerja pri vsakdanjem delu« pojasni direktor Ahaca Roman Moškotevc. Nova embalaža nudi enako raven zaščite kot prejšnja. Kljub spremembi embalaže pa se ne spremeni militraža, ki ostaja enaka.
Droga dobrote so del vsakdana in posebnih trenutkov slovenskih potrošnikov, praktično so del slovenske tradicije, saj se na naših mizah nahajajo že več kot 40 let! Blagovna znamka je sinonim za kakovost, saj pri pripravi izdelkov prav nič ni prepuščeno naključju. Sestavine so v večini pridelane na slovenskih tleh, nekaj malega pa pride od pridelovalcev iz bližnjih držav. Proizvodnja izdelkov poteka po najvišjih standardih EU in sistemu HACCP, varnost in kakovost pa dokazujejo tudi s številnimi certifikati.
Prednosti nove embalaže:
- 12 g manj stekla na kozarec
- optimizacija embalaže 314 ml kozarcev za vlaganje
- 9,6* ton manj porabljenega stekla na letni ravni
- 7* ton manj porabljenega stekla na letni ravni za trgovske znamke
- manjša obremenitev domačega okolja
Ob tem pa se ohrani:
- enaka raven zaščite izdelkov
- enaka militraža kozarcev
*Ocena prihranka je izračunana na podlagi primerjave z letno proizvodnjo vložnin iste velikosti kozarcev kot pred optimizacijo embalaže.